PAYDAY 3: Boys in Blue - Chapter 2
Chapter 2 – Boys in Blue on toinen Silver- ja Gold-versioihin sisältyvistä ladattavista sisällöistä. Tämän luvun sisältö: - Boys in Blue Heist - Boys in Blue Tailor Pack - Boys in Blue Weapon Pack Mitä tekisit, jos korruptoituneet kytät ratsaisivat täysin laillisen yrityksesi, jättäisivät tekaistuja todisteita ja aikoisivat ilmiselvästi pitää "takavarikoimansa" kullan? Kun Vladille kävi näin, hän otti yhteyttä vanhoihin Payday-jengikavereihinsa kostaakseen ja saadakseen kultansa takaisin. Boys in Blue Heist -ryöstössä jengin tehtävänä on murtautua New Yorkin poliisilaitoksen tarkoin vartioituun varastoon Vladin puolesta. Hän haluaa kultansa takaisin, eikä jengi ole jättänyt häntä koskaan pulaan.