Parking Masters - Big Rig
Lähde jännittävälle rekkamatkalle 50 uudella tasolla, jotka on suunniteltu erityisesti äärimmäistä pysäköintikokemusta varten! Jokainen taso tarjoaa ainutlaatuisia haasteita, kun manööveröit ahtaissa paikoissa, terävissä mutkissa ja monimutkaisissa layouteissa, joissa on erityyppisiä perävaunuja. Olitpa sitten kierteellä ahtaassa pysäköintitilassa tai varovaisessa peruutuksessa, taitosi joutuvat äärirajoille. Valmistaudu parkkeeraamaan kuin ammattilainen ja todista, että sinulla on edellytykset hallita tien suurimpia rekka-autoja!