Pariah-autotallisarja
Lisää mukautusvaihtoehtoja Pariah-ajoneuvosarjaan, jotta saat muut kisaajat pelkäämään Jathran kaaroja. Paketissa on uusi vannesarja sekä 3 lisätarraa Pariah-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.