Pariah-autotallisarja 2
Lisää mukautusvaihtoehtoja Pariah-ajoneuvosarjaan, jotta saat muut kisaajat pelkäämään Jathran kaaroja. Paketissa on uusi ajoneuvon ulkoasu (käytettävissä kaikissa Pariah-ajoneuvoissa), uuden vannesarjan ja 3 uutta tarraa kaikkien Pariah-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.