Paladin's Passage
Lähde eeppiselle matkalle tässä haastavassa 2,5D-tarkkuuspelissä, jossa on yli 100 käsintehtyä luolastoa täynnä hirviöitä. Ryhdy palikoiden manipuloinnin mestariksi pyrkiessäsi palauttamaan harmonia valtakuntaan. Kulku kutsuu; uskalla vastata kutsuun!