Paladin
Tässä raivokkaassa kahden sauvan ammuskelussa olet maapallon viimeinen sankari ja tehtäväsi on puolustaa sivilisaatiota hävitykseltä. Suojele kaupunkeja, tuhoa avaruusoliot ja päivitä hävittäjääsi. Aja tunkeutujien saasta pois ja pelasta ihmiskunta!