Pack Lance-Pierre
Tässä uudessa linkitettyjen Council-tehtävien sarjassa tapaat salaperäisen Triad-agentin, muutat muukalaisaluksen kurssia ja taistelet muukalaisia vastaan Kiinan taivailla. Sisältöpaketin mukana tulee myös uusia muokkausvaihtoehtoja ja uusi sotilas ainutlaatuisella äänellä ja tarinalla.