PAC-MAN WORLD Re-PAC - Jukebox
Laita PAC-musa soimaan PAC-MAN WORLD Re-PAC -pelin jukeboksilla! Vaihda Ghost Island -saarikeskuksen taustamusiikiksi mikä tahansa pelin kappale. Jukeboksin listalla on yli 50 kappaletta, joiden tahtiin voit rentoutua ja pelata Re-PAC-peliä. Sisältää myös pelin koko ääniraidan sekä kappaleen We Are PAC-MAN! englanniksi, japaniksi ja kiinaksi. * Älä jaa tai julkaise kappaleita, olivatpa ne maksullisia tai maksuttomia.