P5 Selection Pro Pack
Pelaa 3on3 FreeStyleä suosikki P5-hahmosi kanssa! Hanki valitsemasi hahmon kykykortti Growth Box -lipulla! Paras tarjous ammattilaispelaajille on täällä! *Paketin osat: -P5-hahmon valintalippu (~Nathan) x1 -Valittava Growth Box -lippu x15 *Tämä ladattava sisältö antaa välittömän edun ostohetkellä. Hyvityksiä ei ole saatavilla. *Valittava hahmovaihtoehto voi muuttua myöhemmin ilman erillistä ilmoitusta. *Jo omistettua P5+-hahmoa ei voi valita tästä lipusta.