Oxide - Full Board Pack
Luulitko, että se oli ohi? Että se loppuisi yksinkertaiseen nuhteluun? Selviydy täysin pelottavasta ja viskeraalisesta kokemuksesta Oxide - Full Board Pack! Oxide Room 208 Kahdeksan ihmistä vanhassa laboratoriossa yrittävät selviytyä viimeisistä hetkistään tässä toimintapainotteisessa, pelottavassa keho-kauhupelissä. Oxide Room 208 haastaa sinut kohtaamaan pelkosi pimeässä ja vääristyneessä ympäristössä, jossa lihan ja mielenvikaisuuden raja hämärtyy. Oxide Room 104 Pistelyä iholle aiheuttava keho-kauhupeli escape room -pelattavuudella. Huonot päätökset ovat tuoneet Matthew'n tähän kauhistuttavaan motelliin. Nyt on sinun vuorosi päättää, kuinka paeta – selviydytkö hengissä?