Ox Warrior -paketti
Uusi kuuvuosi on alkanut tuoden mukanaan härän vuoden, joten on aika juhlistaa sellaisia hyveitä kuten vahvuus, rehellisyys ja kärsivällisyys. On sanomattakin selvää, että kaikki nuo ominaisuudet ovat elintärkeitä zombien valtaamassa maailmassa, joten me nostamme ne kunniapaikalle. Ole härkäsoturi ja puhdista Harran tartutetuista uudella haulikolla, joka tuhoaa kaikki tielläsi seisovat viholliset sytyttäen tuleen ne, jotka jonkin ihmeen kaupalla selvisivät laukauksesta.