Ox Queen Character Pack
Ox Queen, suuri nimi verkoyhteisössä, ilmestyy FS‑kentälle! Pian liityt hänen fanikuntaansa hänen “kinky” viehätysvoimansa ja luovien taitojensa takia kentällä! Tämä paketti sisältää: ‑ Hahmo — Ox Queen ‑ Ox Queen Kasvuboksin lippu ×5 *Kun ostat, pakettia ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä / palautumattomia peliobjekteja. *Oston jälkeen paketti lähetetään viestilaatikkoosi. *Jos sinulla on jo Hahmolippu, Ox Queen muutetaan tiettyyn pistemäärään.