Overpass 2 - Ford Play Rockbouncer
Ford Play Rock Bouncer on 800-heppainen hirviö, joka kiipeää jyrkimmätkin rinteet. Sen suorituskykyinen jousitus ja ylisuuret renkaat tekevät siitä parhaan kaverisi, kun kohtaat vaikeimmat haasteet.