Overpass 2 - Career Starter Pack
Career Starter Pack antaa sinulle tehokkaampia tiimikavereita. Saat palvelukseesi kokeneen mekaanikon, tutkijan, meteorologin ja geomorfologin, joiden avulla edistyt nopeammin.