Örkkimaan tarina
Gragon on vallannut örkkien valtaistuimen, korruptoinut Orclandin ja muuttanut örkit grimmoceiksi. Taistele grimmocien kotimaan halki ja kukista väärä kuningas Gragon. Tässä pakkauksessa on 4 upouutta tehtävää, jotka sijoittuvat Orclandin kanjoneihin.