Ori - Rival DLC
Pelaa Rivals of Aether -peliä Orina, DLC-hahmona Ori and the Blind Forest -pelistä. Ori ja Sein lyöttäytyvät yhteen ottaakseen mittaa Aetherin parhaista. Ladattavaan sisältöön kuuluu yksi taistelija ja yksi taso.