Ori and the Blind Forest
Saat alkuperäisen Ori and the Blind Forest -pelin ilmaiseksi, kun ostat Ori and the Blind Forest: Definitive Edition -version! Nibelin metsä tekee kuolemaa. Voimakas myrsky on käynnistänyt hirmuisen tapahtumasarjan, ja nyt sankarimme on lähdettävä matkaan, kerättävä rohkeutensa ja kohdattava synkkä vastustaja pelastaakseen kotinsa. Ori and the Blind Forest kertoo nuoresta orvosta, joka nousee sankariksi tässä Moon Studiosin visuaalisesti näyttävässä toiminnallisessa Xbox One -tasoseikkailussa. Ori and the Blind Forest Definite Editionin kuvitus on maalattu käsin, sen hahmot on animoitu huolellisesti, ja seikkailua siivittää upea orkesterimusiikki. Astu mukaan tunteisiin vetoavaan seikkailuun, joka kertoo rakkaudesta, uhrautumisesta ja meissä kaikissa elävästä toivosta.