Öoo
Pommitoukan suuri seikkailu! Öoo on pulmatasohyppely, jonka hurmaavassa ja arvoituksellisessa maailmassa pääset ottamaan kaiken irti pommeista! Paljon erilaisia pommeilla ratkottavia pulmia! Keksi erilaisia tapoja käyttää pommeja! Käyttämällä pommeja kekseliäästi saat auki salareittejä! Seikkaile kartalla ja etsi salareitit! Tietoja pelistä 2–3 tunnin mittainen tiivis pelikokemus. Söpö mutta myös salaperäinen maailma. Paljon erilaisia pulmia räjähteillä ratkaistaviksi. Tekstitön peli – nautiskele ilman kielimuuria. Niin söpö että sopii jopa ötököitä inhoaville.