Onimusha: Warlords
Vuonna 2001 julkaistu ja yli kaksi miljoonaa kappaletta myynyt Sengoku-aikakaudelle sijoittuva selviytymispelien klassikko on täällä taas. Tässä versiossa on terävämmät grafiikat, tuki 16:9-laajakuvalle ja modernit ohjausvaihtoehdot. Niiden ansiosta on helppoa nauttia miekkataisteluista, jotka aikoinaan hämmästyttivät pelaajia ympäri maailmaa. * Tämä sisältö on saatavana myös osana Onimusha 2-pakettia.