oikeudenpuolustajan #6
Hanki tämä oikeudenpuolustajan haastepaketti ja pelaa yön ritaria, kun hän taistelee rikollisuutta vastaan Arkham Asylumin, Arkham Cityn ja Arkham Knightin suosituimmissa paikoissa. Tämä laaja haastepaketti tarjoaa mahdollisuudet keskittyä harjoittelemaan Freeflow Combatia ja Invisible Predatorin hiiviskelyä.