Oh...Sir! The Insult Simulator
Papukaija on palannut kuolleista ja tuonut käyttöönne lukemattomia uusia solvauksia, sir! Muistatko sen hassun pelin, joka erotti rakastavaisia, tuhosi perheitä ja teki ystävistä vihollisia? Tässä on sen konsoliversio! Peliominaisuudet: Erakon solvausturnaus (Loner’s Insult Tournament Mode): Taistele useiden ainutlaatuisten tilanteiden lävitse ja solvaa tietokonettasi verbaalisesti. Tosielämän ystävät (Real-Life Friends Mode): Haasta ystäviesi kanssa riitaa sohvalla, ottomaanilla tai millä ikinä haluattekin takamustanne lepuuttaa. Kuvitteelliset ystävät (Imaginary-Friends Mode): Tylytä ympäri maailmaa tulevia muukalaisia verkossa. Kiistanalainen taistelujärjestelmä (Contentious Battle System): Käytä yhdistelmiä, kriittisiä sarjoja, jatkumoita ja muita uusia pelimekaniikkoja älyttääksesi riidanhaluiset vastustajasi!