Official Expansion (Gold)
Laajenna pelikokemustasi uudella Farming Simulator 15:n virallisella laajennuksella! Tämä DLC-lisäosa sisältää uuden suuren itäeurooppalaisen pelikentän sekä 20 ylimääräistä ajoneuvoa ja varustetta Rostselmashilta, Zetorilta, Tatralta, Kvernelandta ja Farmtechiltä! Kun olet ladannut lisäosan, lisäsisältö on saatavilla pelin sisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla on riittävästi pelinsisäistä rahaa.