Nuuskamuikkunen: Muumilaakson melodia - Hosulin kosinta
Tässä koskettavassa, novellimaisessa ja romanttisessa tarinassa uusi Hosuli-ystävä kaipaa apua tunteidensa ilmaisemisessa. Liity Nuuskamuikkusen ja hänen parhaan ystävänsä Muumipeikon seuraan, kun he lähtevät telttaretkelle syvälle erämaahan ennen talven saapumista. Retken olisi pitänyt olla rentouttava reissu kahdelle, mutta se muuttuikin kaoottiseksi ja romanttiseksi matkaksi monien uusien ja vanhojen ystävien seurassa. Nuuskamuikkunen: Muumilaakson melodia – Hosulin kosinta on upouusi taskukokoinen seikkailu täynnä upeita kohtaamisia vesivärein maalatuissa syysmaisemissa. ● Telttailemassa: Muumilaakson ystävät huomaavat kaipaavansa jälleen kerran Nuuskamuikkusen ja hänen parhaan ystävänsä Muumipeikon apua. Lähde tälle taskukokoiselle seikkailulle suosikkihahmojesi kanssa ja hanki uusia ystäviä yllätyksiä täynnä olevalla matkalla. ● Vedä oikeista vivuista: Tapaa ihastuttavan ujo Hosuli ja auta häntä tunteiden kanssa, kun tutkit Muumilaaksossa, mitä kaikkea rakkaus ja romanssi pitävät sisällään. ● Ilmassa on jotain: Ilmassa on odotuksen tuntua, kun lehdet muuttavat väriään ja Muumilaakso toivottaa syksyn tervetulleeksi kaikessa loistossaan. Liity Nuuskamuikkusen seuraan uudessa tunnelmallisessa pelikokemuksessa.