Not for Broadcast Deluxe Edition
Not For Broadcast -pelin Deluxe Edition sisältää alkuperäisen pelin sekä Not For Broadcast: Season Passin. Auta kummituksenmetsästäjiä selvittämään riivatun elokuvastudion salaisuudet 23.3.2023 julkaistavassa Live & Spooky -episodissa, uppoudu uuden arvoituksellisen pääministerin, Peter Clementin skandaaleja täynnä olevaan elämään Bits Of Your Life -episodissa ja osallistu tieteelliseen kokeeseen suorassa tv-lähetyksessä The Timeloopissa!