Not a Hero
Chris Redfield palaa tässä kaikille Resident Evil 7:n pelaajille ilmaisessa lisäjaksossa. Chris kohtaa uusia vihollisia ja julmia ansoja. Hänen on turvauduttava ampumis- ja taistelutaitoihinsa yrittäessään löytää kohteensa ja paljastaakseen totuuden Bakerin tapauksen takana.