No Time To Explain
No Time To Explain on peli maan ampumisesta, painon asettamisesta ja ruumiisi tuleen sytyttämisestä. Ampaise läpi ajan ja vaihtoehtoisten todellisuuksien pelastaaksesi tulevaisuuden itsesi jättiläisravulta, jonka ilkeä aikakaksosesi on lähettänyt toisesta ulottuvuudesta!