Niva
Parhaat viljelijät ansaitsevat jotakin erityistä! Hanki Rostselmash Niva -lataussisältö ja laajenna pelikokemustasi. Kun olet ladannut lisäosan, uusi leikkuupuimuri on saatavilla pelin sisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla on riittävästi rahaa.