Ninja Skin
Tämä ladattava sisältö muuttaa pelin päähahmon, Lean, ulkonäön. Se ei tuo muita etuja kuin aika siistin ulkonäön. Se on aiemmin ollut Indiegogo-tukijoiden palkinto, mutta nyt se on myös myytävänä. Ninja-skini näyttää tosi siistiltä. Siinä kaikki.