Nightmare Shift
Hoida yövuoroja syrjäisessä motellissa, käsittele levottomia vieraita ja selviydy kammottavista tapahtumista. Koe Emman hermoja raastava asuinelämä, tunne tarkkailun aiheuttamaa ahdistusta ja kyseenalaista todellisuuden rajat, kun todellisuuden ja painajaisten välinen raja hämärtyy. Sanotaan, että seinillä on korvat... mutta entä jos seinillä on silmätkin – jotka tarkkailevat, odottavat ja näkevät kaiken, mitä teet. Emman maailma Astu Emman elämään, jossa tavalliset yöt muuttuvat poikkeuksellisiksi mysteereiksi. Koe hänen pelkonsa, kamppailunsa ja hämärtynyt raja hänen todellisuutensa ja painajaistensa välillä. Hauras rutiini Selviydy Emman työn ja kotielämän päivittäisistä tehtävistä, vain huomataksesi, että rutiini voi olla peite jollekin paljon synkemmälle. Mysteerin kasvot Kohtaa arvoituksellisia hahmoja, joiden motiivit ovat epäselvät. Jokainen vuorovaikutus vie sinut lähemmäksi totuutta – tai syvemmälle paranoiaan. Kehen voit luottaa, kun kaikki vaikuttavat epäilyttäviltä? Selvitä painajainen Paljasta järkyttävä totuus, kun tutkit motellia ja Emman asuntoa. Jokainen löytö paljastaa kerroksia pimeästä mysteeristä, joka haastaa kaiken, mitä luulet tietäväsi. Pelin ominaisuudet: - Tämä peli on ensisijaisesti "kävelysimulaattori", jossa on pulmanratkaisuelementtejä. - Psykologinen kauhu: Peli ajaa sinut hulluksi. - Immersiivinen kokemus: Tunnelmallinen, fotorealistinen grafiikka tehostaa kauhukokemusta. - Useita loppuja: Pelissä on useita loppuja, jotka riippuvat valinnoistasi. - Rikas tarina, joka on saanut inspiraationsa elokuvista kuten "Door Lock 2018".