Nicktoons & The Dice of Destiny - Wardrobe of Wonder Pack
Wardrobe of Wonder Pack avaa jokaiselle 9:lle pelattavalle sankarille uuden upean asun, joka muokkaa kunkin ikonista tyyliä uudelleen erilaisen fantasianäkökulman kautta. Olipa asu sitten mystinen, majesteettinen tai ritarillinen - jokainen uusi asu tuo seikkailuusi uutta makua ja tyyliä. Nämä uudet tyylit tuovat jokaiselle seikkailuunsa sukeltavalle sankarille säväyttävää lisäpersoonaa.