Nexomon
Valmistaudu tutkimaan maailmaa, jossa voit napata, kehittää ja kerätä yli 300 ainutlaatuista Nexomonia! Lähde huikealle matkalle, rakenna itsellesi huipputiimi ja haasta voimakkaat kesyttäjät sekä heidän hurjat Nexomoninsa. Kasva sankariksi Aloita seikkailusi valitsemalla yksi seitsemästä aloitus-Nexomonista. Rakenna voimakas tiimi, jonka voimin peittoat pahimmatkin viholliset ja pelastat maailman armottomalta Nexolordilta! Taistelu alkakoon Ota osaa vuoropohjaisiin, 2D-animoituihin taisteluihin villejä Nexomoneja, kesyttäjäkollegoita ja legendaarisia mestareita vastaan! Sinun on hallittava kaikki seitsemän elementtityyppiä, jotta pääset taisteluissa niskan päälle. Rakenna oma tiimisi Heikennä Nexomoneja, jotta saat ne kaapatuksi ja lisätyksi tiimiisi. Voit tehdä tiimistäsi juuri sellaisen kuin haluat yli 300 Nexomonin ansiosta. Koe Nexomonin maailma Olit sitten tiheän metsän siimeksessä, matkalla tulivuorelle tai värjöttelemässä kauniissa lumimaisemissa, maailma ympärilläsi vilisee Nexomoneja. Nappaa, treenaa ja kehitä Nexomonejasi samalla kun taivallat kumppaniesi kera kymmenen alueen halki. Tapaa ystäviä ja taistele vihollisia vastaan Jokainen kaupunki, kylä ja taukopaikka on täynnä ainutlaatuisia hahmoja, joista jokaisella on tarina kerrottavanaan. Jotkut heistä ovat uskollisia liittolaisia. Toiset tekevät kaikkensa pysäyttääkseen sinut.