Neopolis Devastator Outfit for Grid
Silloin kun Grid tuli Shine Cityyn toivoen pystyvänsä laajentamaan Systemin reviiriä, hän päätti luoda sähkösopimuksia tarjoavan puhelinmarkkinointihuijausyrityksen nimeltään Quality Output. Sitä ei kauaa kestänyt, koska Shine Cityn poliisi otti Gridin kiinni ja lopetti Gridin touhut hyvin nopeasti. Yllätyksekseen Grid seisoi pian kasvotusten kauan sitten kadonneen veljensä Voltin kanssa – joka olikin nyt agentti Volt ja toimi poliisin High Charge Devastator -yksikössä. He olivat tasaväkisiä, ja Gridin eduksi heidän aloittamansa taistelu tuhosi kaikki todistusaineet ja aiheutti koko kaupungin laajuisen sähkökatkon.