NEKROMANTIKOT
Nekromantikoihin kuuluvat ihmissudet, lihagolemit, ghoulit, zombit ja wightit. Vanhan maailman hautausmaiden kuolleet eivät ole kovin levollisia, joten oli vain ajan kysymys ennen kuin joku nekromantikko päätti kahlita nämä pysäyttämättömät tappokoneet muinaisilla voimaloitsuillaan rauhoittaakseen heidän kidutettuja sielujaan leppoisalla Blood Bowl -ottelulla! Nekromantikot ovat monipuolista väkeä, mutta ihmissudet ovat heidän parhaita pelaajiaan. Nämä tappokoneet ovat joukkueen päähyökkääjiä, jotka tekevät suojapanssareista silppua psykopaatin raivolla ja kynsillään. Nekromantikkojen valmentajan suurin ongelma on tähtipelaajien korvaaminen sen jälkeen, kun heidät on nuijittu maahan, lopullisesti. Zombeja on helppo löytää, sillä niitä vaeltelee kaikilla vanhoilla hautausmailla yön pimeydessä, mutta paremmat pelaajat, kuten lihagolemit ja ihmissudet, voivat maksaa sievoisen summan.