Neko Rescue Tale
Kiirehdi vuodenaikojen halki kadonnutta kissaystävääsi etsien! Pienen kissanpennun ystävä on kadonnut, ja on sinun tehtäväsi ohjata pirteää karvapalloa pelastusmatkalla etenemisessä! Neko Rescue Tale on sivuttaisvierittävä, pikselitaiteella toteutettu, perinteinen tasohyppelytoiminta, jossa ohjaat sankarillista kissaa eri vuodenaikoihin pohjautuvien kenttien läpi vihollisia, ansoja, kuiluja ja muita vaaroja vältellen. Juokse, hyppää ja laskeudu aina tassuillesi!