NBA BOUNCE - Retro Party Pack
Palaa ajassa taaksepäin ja kunnioita entisiä joukkueita, kuten Charlotte Bobcatsia, New Jersey Netsiä, Seattle SuperSonicsia ja Vancouver Grizzliesiä. Kokeile Golden State Warriorsin, Miami Heatin ja muiden perinteikkäitä Hardwood Classic -logoja. Palaa menestyksen hetkiin uuden ”hauskanpitotilan” vaikutusten siivittämänä. Vaikka olisit hionut kolmosen täydelliseksi, saatko sen sisään, jos olosuhteet muuttuvat alituiseen? Ole kilpailijoita fiksumpi ja laita pallo sisään, ennen kuin kori kutistuu. Edusta seuraavilla: – retrohenkinen koripallo – klassiset pelikengät ja newsboy-lätsä – hehkuva sanomalehtiaiheinen vauhtivana Features: - HARDWOOD CLASSICS: Update your court logo and dress in vintage jerseys from 4 legacy teams. - LEAD HISTORIC TEAMS BACK TO VICTORY: Play with legendary teams on legacy courts. - THE PARTY DOESN’T STOP: Challenge yourself to score from shape-shifting 3-point lines and rims. - OLD SCHOOL IS THE NEW COOL: Score points with a vintage basketball, classic sneakers and a cap. - BLAZE A NEWSWORTHY TRAIL: Score points with a vintage basketball, sneakers and a newsboy cap.