NBA 2K27 Kausi 7 Pro Pass
Nappaa itsellesi lisäsisältöä NBA 2K27 Kausi 7 Pro Passilla, joka tuo tullessaan 40 ansaittavaa premium-palkintoa. *NBA 2K27 Pro Pass- ja Hall of Fame -passit ovat ostettavissa erikseen, ja ne edellyttävät peruspeliä, internet-yhteyttä ja NBA 2K -tiliä. Maksulliset premium-passit avaavat kauden aikana lisäpalkintoja, joita voi ansaita pelaamalla. Edistyminen ja palkinnot nollautuvat kunkin kauden lopussa. Tietyt pelin ominaisuudet, kuten verkkomoninpeli, viestintä ja muut online-ominaisuudet, eivät välttämättä ole XBOX-lapsitilien käytettävissä. XBOXissa lapsi määritellään alle 13-vuotiaaksi pelaajaksi, ellei paikallinen lainsäädäntö säädä toisin. Play Now, MyNBA ja The W ovat pelattavissa ilman internet-yhteyttä.