NBA 2K27 -bonuspaketti
Ennakkotilaa* NBA 2K27 nyt, niin saat pelinsisäistä bonussisältöä! NBA 2K27 -ennakkotilausbonus sisältyy NBA 2K27 -ennakkotilauspakettiin. NBA 2K27:ssä meno ei hyydy eikä juoksu koskaan pääty. Tavoittele suuruutta kellon ympäri MyCAREER-, MyTEAM- ja MyNBA-peleissä ja tee unelmistasi totta. *Bonussisällön lunastaminen ja käyttäminen edellyttää Internet-yhteyttä ja NBA 2K -tiliä. Ehtoja sovelletaan. Tietyt pelin ominaisuudet, kuten verkkomoninpeli, viestintä ja muut online-ominaisuudet, eivät välttämättä ole XBOX-lapsitilien käytettävissä. XBOXissa lapsi määritellään alle 13-vuotiaaksi pelaajaksi, ellei paikallinen lainsäädäntö säädä toisin. Play Now, MyNBA ja The W ovat pelattavissa ilman internet-yhteyttä.