Nathan Character Pack
Sytytä intohimosi koripalloon uudelleen! Tapaa Re:Union‑joukkueen johtaja Nathan! Tämä paketti sisältää: ‑ Hahmo — Nathan ‑ Nathan Kasvuboksin lippu ×5 *Kun ostat, pakettia ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä / palautumattomia peliobjekteja. *Oston jälkeen paketti lähetetään viestilaatikkoosi. *Jos omistat Character Passin, Nathan vaihdetaan tiettyyn pistemäärään.