Naboo Nobility ‑paketti
Näytä galaksin eliitiltä ja osoita kunnioitusta ikonisen aikakauden kuninkaallisille Naboo Nobility ‑ulkonäköpaketin avulla. Paketti sisältää kosmeettisia esineitä Kaylle ja Nixille sekä sädeaseelle, kiiturille että Trailblazerille.