Mysteria Ecclesiae
Matkaa syrjäiseen Sedletzin luostariin ja tutki tappavan epidemian aiheuttanutta mysteeriä. Pelaa uusi tarina, joka tarjoaa runsaasti uusia tehtäviä, kiehtovia hahmoja ja yllättäviä loppuja. Henryn täytyy ryhtyä salapoliisiksi selvittääkseen karanteeniin asetetun luostarin salaisuudet: resurssit ovat vähissä ja kaikissa varjoissa vaanii uhkia. Kykenetkö ratkaisemaan mysteerin ja taltuttamaan epidemian? Tutustu upouuteen ja kiehtovaan Sedletzin luostariin ja sen salaperäisin asukkaisiin. Alueelle on iskenyt äkisti paha epidemia, jonka alkuperä täytyy selvittää. Astu Henryn saappaisiin elokuvamaisessa monipuolisessa tarinassa, joka testaa sekä päättelykykyäsi että salapoliisintaitojasi. Hanki uusi asu ja ase sekä uusia taikajuomia ja kirjoja sekä selvitä mysteeri. Ole kuitenkin varuillasi, sillä kaikki ei aina ole sitä, miltä se näyttää… Mysteria Ecclesiae on Kingdome Come: Deliverance II:n kolmas lisätarina. Se sisältyy Expansion Passiin ja Gold Editioniin.