My Simple Puzzle
"My Simple Puzzle" on älykäs sovellus rentoutumiseen. Palapelien kokoaminen yhdessä perheen ja ystävien kanssa on hienoa aikaa, jonka muistat usein. Joitakin "My Simple Puzzle" ominaisuuksia: - Tukee 31 kieltä: English, 简体中文, Русский, Español, Deutsch, 日本語, Français, Polski, 한국어, Türkçe, ไทย, 繁體中文, Italiano, Čeština, Português, Українська, Nederlands, Magyar, Svenska, Dansk, Tiếng Việt, Suomi, Norsk, Română, Ελληνικά, Български, עברית , العربية , हिंदी, Afrikaans, Indonesia - Oletuskokoelma 180 korkealaatuista kuvaa (ryhmitelty 9 osaan: "Eläimet", "Linnut", "Kasvit", "Luonto", "Meri", "Arkkitehtuuri", "Taide", "Lelut" ja "Muut"). - Oma kokoelma: Voit lisätä omia kuviasi (missä tahansa koossa ja suhteessa, missä tahansa määrin). - Osien lukumäärän asettaminen: Voit asettaa minkä tahansa (harkintasi mukaan) määrän osia, joihin kuva jaetaan. - Tallenna/lataa peli (mukaan lukien automaattinen tallennus): Voit tallentaa nykyisen pelin milloin tahansa ja jatkaa sitä myöhemmin. - Tehtyjen virheiden näyttö: Voit nähdä tehtyjen virheiden olemassaolon/puuttumisen ja poistaa ne. - Ohje: Kun valitset "Ohje"-vaihtoehdon, sovellus kertoo, mihin palapelin valittu pala laitetaan. - Vertailu: kun valitset "Vertaa" -vaihtoehdon, sovellus näyttää koko näytön tilassa määritetyn sijainnin ja palapelin valitun palan (vertailun helpottamiseksi). - Zoomaus: voit lähentää/loitontaa kuvaa. - Kuvan läpinäkyvyyden tason säätäminen: pelin monimutkaisuuden lisäämiseksi/vähentämiseksi. - 16 taustavärivaihtoehtoa: tummasta vaaleaan. Tuetut ohjaimet: Xbox