MY MONOPOLY
Tee oma pelisi! Voit nyt personoida oman perinteisen MONOPOLI-pelisi. My Monopoly on Monopoly PLUS -pelin laajennus, jolla voit mukauttaa perinteisiä ja 3D-lautoja. Luo oma pelisi mukauttamalla laudan keskusta ja tontit. Nimeä tontit, lisää kuvia tonteille tai 3D-elementtejä laudan keskustaan ja luo oma unelmakaupunkisi. Esittele kykyjäsi ja hämmästytä ystäväsi pelaamalla personoitua My Monopoly -peliäsi heidän kanssaan.