MXGP2
Valmistaudu elämään motocrossunelmaa! Virallisesti lisensoidut moottoripyörät, kuljettajat ja autenttiset radat: tällä räjähtävällä yhdistelmällä pääset sisään MXGP:n maailmaan! Kilpaile kauden 2015 MXGP-mestaruuskisojen 18 virallisella radalla, koe MXoNin huuma ja näytä taitosi 4 mahtavalla sisäradalla! Eikä siinä vielä kaikki... luo oma joukkueesi ja kuljettajasi, ja muista parantaa moottoripyöräsi suorituskykyä lukemattomilla lisävarusteilla motocrossin suurimmalta valmistajilta!