MXGP PRO
Motocross-mestaruuskisojen virallinen videopeli on täällä taas! Lataa MXGP PRO ja koe MXGP-kisojen koko huuma ammattikuskina. Virittele pyöräsi säätöjä ammattimekaanikon tapaan – säädä jousitusta, jarruja ja kaasutinta, jotta pyörä sopii juuri sinun ajotapaasi. Kokeile uutta PRO-fysiikanmallinnusta ja nauti entistä vapaammasta pelityylistä, joka on sekä pyörän että kuskin liikkeiden uuden mallinnuksen ansiota. Harjoittele laajassa ajokeskuksessa, jossa voit ajella vapaasti ympäriinsä tai kilpailla tekoälyä vastaan. Voit harjoitella jopa 30 haastetta, joiden avulla opit oikeiden kuskien ajotekniikat! Luo urapelissä oma kuski ja aloita urasi MX2-sarjassa. Kasvata mainettasi, tee sopimuksia isojen sponsorien kanssa ja kohoa hiljalleen MXGP-mestariksi. Kaikki kauden 2017 viralliset kuskit ja radat odottavat! Oletko valmis haasteeseen?