MXGP 26 - Fox Premium Pack
Tämä DLC antaa sinulle pääsyn viiteen tunnetun Fox Racing -brändin täydelliseen ulkoasuuun, joihin kuuluu kypärä, ajolasit, ajopaita, hanskat, housut ja saappaat. Hallitse kisaa ja aja voittoon tyylillä!