MXGP 24 - 360 Seventy4
Tämän DLC:n avulla saat käyttöösi täydellisen Fox Racing -asun, joka koostuu kypärästä, maskista, pelipaidasta, housuista ja saappaista. Tämä väri on 360 Seventy 4, joka on saatavilla tänä kesänä Fox Racingin verkkosivuilta.