MXGP 2021 - Credits Multiplier
Osta Credits Multiplier -lisätyökalu! Se tuplaa kussakin online- tai offline-kisassa ansaittujen varojen määrän joka pelimuodossa ja nopeuttaa näin etenemistäsi pelissä.