MX vs ATV Legends - Compound Pack
Valmistaudu ajamaan KTM RD Field & GOAT Farm -radoilla! Alkuperäinen KTM-testialue tarjoaa kaksi Supercross-rataa ja uudenlaisen Enduro-kokemuksen. Mukana myösRicky Carmichael GOAT Farm, johon kuuluu kolme rataa ja huomattavasti paranneltu vapaa-ajoalue. Paikoillanne, valmiit, hep!