MX vs ATV Legends - 2026 Beta Pack
Koe Betan intohimo ja tinkimätön tarkkuus Beta Vehicle Pack DLC -lisäsisällöllä. Italiassa alkunsa saanut ja vuosikymmenten maastokilpailujen myötä kehitetty Beta on ansainnut maineensa motocrossin arvostetuimpana pienvalmistajana. Laadukkaasta työnjäljestä, kilparadoilla hiotusta suunnittelusta ja ketterästä ajettavuudesta tunnetut Beta-motocrosspyörät tarjoavat ainutlaatuisen ajokokemuksen. Sudititpa sitten syvissä uurteissa, selvitit haastavia mutkia tai kamppailit kärkipaikasta, Betan tarkka kaasuvaste ja kuljettajan tarpeisiin suunniteltu muotoilu auttavat sinua yltämään parhaaseen suoritukseesi. Tämä paketti sisältää kolme autenttista 2026 Beta-motocrosspyörää: – 2026 RX 250 2T – 2026 RX 350 2T – 2026 RX 450 4T. Koe italialaisen insinöörityön omaleimaisuus ja ota jokainen kilpailu haltuun tarkkuudella, hallittavuudella ja suorituskyvyllä, jotka ovat tehneet Betasta maastoajoharrastajien suosikin ympäri maailman.