MX vs ATV Legends - 2025 Track Pass
Hanki MX vs ATV Legends -peliin vuonna 2025 julkaistavat ratalaajennukset erikoishintaan! Tämä passi sisältää kolme sisältöpakettia: – 2025 AMA Pro Motocross Championship – virallinen ammattilaiskuljettajien rata-alue (julkaistaan talvella 2025) – louhoskenttä- ja stadionpaketti (julkaistaan talvella 2025).